Често задавани въпроси

Как да поръчам?

Моля, запознайте се с условията на поръчка, преди да преминете към пазаруване от онлайн магазина на www.divetec.bg
• За да поръчате в електронния магазин на divetec.bg, е необходимa регистрация. Може да направите поръчка и без регистрация /като Гост/. В този случай, обаче няма да имате възможност да преглеждате Вашите предишни поръчки.
• За да се регистрирате, е нужно да предоставите коректно своите данни - име и фамилия, имейл адрес, желана парола за достъп до потребителски акаунт, държава и област, населено място, адрес, телефон.
• Данните, които предоставяте при регистрацията, са конфиденциални и няма да бъдат използвани или предоставяни на трети лица с комерсиална цел.
• След като направите избора си за покупка на конкретен продукт, трябва да изберете начин на плащане.
• За да бъде завършена Вашата поръчка, е необходимо да се съгласите с общите условия за ползване на сайта, с които предварително сте се запознали.
• Екипът на divetec.bg си запазва правото да променя цените и описанието на продуктите по всяко време без предизвестие.

Има ли минимална стойност на поръчката?

Не, няма минимална стойност.

Каква е цената на доставката?

Цената за доставката зависи от теглото и обема на поръчката, както и от адреса на доставка.

Какво е работното време на магазина?

Заявки може да правите по всяко време на денонощието. Поръчките се обработват в работни дни между 10:00 и 16:00 часа.

Мога ли да върна продукта?

Според Закона за защита на потребителите стоката, получена от клиента, поради естеството на търговията в интернет, може да бъде върната в рамките на 7 дни след покупката, без изрични основания за това, стига състоянието на стоката да бъде същото като в момента на предаването й от магазина на клиента (включително ненарушената опаковка).